Jak postupovat při reklamaci
Rozcestník :: Obchodní podmínky :: Jak postupovat při reklamaci :: Reklamační řád
Aby byla reklamace vyřízena v nejkratší možné lhůtě, je dobré postupovat dle námi připraveného postupu, který zabrání případným problémům během reklamačního řízení. Děkujeme.
Postup reklamace:
- V případě reklamace, nás o této skutečnosti raději nejprve kontaktujte telefonicky na čísle 739 473 878 nebo emailem. Dochází k založení reklamace.
- Uložte si reklamační formulář PDF, který najdete níže na stránce.
- Pečlivě vyplňte všechny pole reklamačního formuláře. V případě špatného vyplnění, nemusí být reklamace ihned zahájena.
- Ve formuláři vyplňte co nejjednodušeji popis a část produktu, kde se závada vyskytla.
- Reklamační protokol vytiskněte a společně s kopií faktury přiložte k reklamované věci nebo jej zašlete v kopii na e-mailovou adresu: reklamace@lipis.cz
- Reklamované zboží odešlete na adresu firmy Lipis, Lípy 100, Slatinice 783 42 a balíček označte slovem REKLAMACE.
- Balíček dobře zabalte proti poškození vlivem přepravy. V případě, že zboží přijde poškozené vlivem špatného zabalení, může být reklamace zamítnuta.
Reklamaci s Vámi vyřídí:
Martina Klapilová Po - Pá 8.00-16.00 tel.: 739 473 878 e-mail: reklamace@lipis.cz |
Reklamační formulář ke stažení:
Odstoupení od smlouvy:
http://www.etescoma.cz/download/odstoupeni_od_smlouvy.pdf