Kategorie

Platba kartou etescoma Platba kartou etescoma

Doprava a Platba

Obsah:

 


Ceník dopravy a platby

  • Doprava
    • Česká Pošta balík do ruky - 75,- Kč, při nákupu nad 999,- Kč zdarma
    • Česká Pošta balík na poštu - 70,- Kč, při nákupu nad 999,- Kč zdarma
    • Kurýrní služba PPL - 80,- Kč, při nákupu nad 999,- Kč zdarma
    • Osobní odběr v naší prodejně - zdarma
    • PPL Slovensko - 10,80 €
  • Platba
    • Platba kartou online - zdarma
    • Expresní bankovní převod - zdarma
    • Platba na účet - zdarma
    • Platba na dobírku:
      • Česká Pošta - 30,- Kč nad 999,- Kč zdarma
      • PPL - kartou nebo hotově u řidiče - 30,- Kč nad 999,- Kč zdarma
      • PPL Slovensko - 2 €

 


Česká Pošta

Balík do ruky  balik do ruky

Balík Do ruky přijde za adresátem kam bude chtít, předem se o tom dozví prostřednictvím SMS nebo e-mailu

  • Garance doručení objednaného zboží přímo do rukou adresáta (příjemce) a to následující den po odeslání zásilky;
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů a přímých telefonátů;
  • Ve vybraných lokalitách (okresní a krajská města) Česká pošta zajišťuje po dohodě s příjemcem odpolední doručování do 19.00 hodin;
  • Nemá-li příjemce možnost zásilku převzít, zajišťuje Česká pošta její uložení a následné vyzvednutí na nejbližší možné pobočce.

Výhody Balíku Do ruky

  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Zboží je expedováno podle momentální skladové dostupnosti, která je uvedena u každého zboží. Skladová dostupnost je orientační předpokládaná doba, kterou posléze upřesní náš obchodník při potvrzení objednávky.
  • Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu,
  • Adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 tisíc Kč je již zahrnuta v základní ceně služby,
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice,
  • Adresát může zvolit možnost uložení na blízké poště k osobnímu převzetí. 
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.

Balík na poštu  balik do ruky


Balík Na poštu bude doručen adresátovi (příjemci) na jednu z 2 600 pošt, o uložení (a termínu vyzvednutí) se dozví formou SMS nebo e-mailu

  • Garance vyzvednutí objednaného zboží na zvolené poště adresátem (příjemcem) a to následující den po odeslání zásilky;
  • Příjemce si dle vlastních potřeb zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí (pošty v nákupních centrech, poblíž pracoviště příjemce, v místě bydliště a rekreačních oblastech);
  • S příjemcem balíku Česká pošta aktivně komunikuje prostřednictvím SMS, e-mailů;
  • Pokud si příjemce z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů;


Balík nadrozměr  balik do ruky

Balík Nadrozměr je služba České pošty, která přepraví zásilky o hmotnosti až 1000 kg.

  • Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po vyexpedování zboží z našeho skladu.
  • Rozvoz zásilek je prováděn ve všední pracovní dny. Přesný čas si zákazník upřesní v den rozvozu s řidičem telefonicky.
  • Maximální hmotnost zásilky je 1000 kg.
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží.
  • Řidič Vám před svým příjezdem zavolá a avizuje svůj příjezd.
  • V den předání balíku ČP, Vás Česká pošta kontaktuje SMS nebo e-mailem.

 

Převzetí a reklamace
Jestliže zjistíte, že obal zásilky je hrubě poškozen a evidentně je poškozeno i zboží, je lepší takový balík nepřevzít (protrhnutý, promáčknutý, prořezaný obal atd.). Vždy je dobré spolu s dopravcem zásilku rozbalit a zboží dobře prohlédnout, zda je zboží kompletní a v neporušeném originálním obalu. Jestliže se rozhodnete zásilku převzít (obal sice poškozený je, ale zboží na první pohled není), doručovatel je povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Zjistíte-li následně doma závadu, dostavíte se s dokladem (protokolem) do 24 hod od převzetí zásilky na Vaší příslušnou pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci na poškozenou zásilku. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 24 hod od převzetí a pokud nejprve pošlete zásilku do naší firmy, nemůžeme Vám takovou reklamaci uznat. V případě problémů s Českou poštou nás o stavu reklamace informujte, budeme se snažit Vám pomoci.


PPL - vnitrostátní přeprava zásilek 

  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci) od 8:00 do 18:00 hodin po celé ČR
  • Oznámení o doručení zásilky dostanete e-mailem den předem
  • Řidič vždy zdarma kontaktuje příjemce na uvedeném telefonním čísle, aby s ním upřesnil detaily o doručování zásilky
  • Příjemce může zdarma změnit instrukce o doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu
  • Večerní doručení od 17:00 až do 21:00 hodin ve vybraných lokalitách (Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň, Praha, Ústí nad Labem, Zlín)
  • O způsobu zaplacení se příjemce svobodně rozhodne až v momentě převzetí zásilky, zda zásilku uhradí v hotovosti nebo platební kartou
  • V případě, že první pokus doručování není úspěšný, doručujeme zásilku po předchozí avizaci (email nebo SMS) následující pracovní den automaticky znovu. Upozornění o opětovném doručování zasíláme ještě před nakládkou.
  • Pokud doručení není úspěšné ani na druhý pokus, informujeme příjemce o uložení jeho zásilky na příslušném depu a zároveň nabízíme možnost, aby nás kontaktoval pro sjednání další možnosti doručení
  • Online sledování zásilky
  • Více na www.ppl.cz nebo www.pplbalik.cz

Převzetí a reklamace

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 



Osobní odběr

Odběrné místo 1 (pouze odběr):

Olomouc, Jana Koziny 558/26, 779 00

mapa místa

 
Bližší informace k osobním odběrům:
  • Olomouc, Chválkovice Po - Pá, 8:30 - 16:00
  • Po předchozím objednání v našem internetovém obchodě

Obvyklé expediční dny pro osobní odběry (Olomouc) jsou pondělí, středa a pátek (k dispozici zákazníkovi okolo 13.00 hod)

Jakmile bude zboží převezeno ze skladu a nachystáno k osobnímu odběru, budete e-mailem nebo telefonicky kontaktováni naším obchodníkem!

Výdej zboží na odběrném místě v Olomouci, Jana Koziny provádějí pracovníci partnerské firmy Alfa expo - Jiří Houdek, tito pracovníci zboží pouze předávají, kontrolují obsah zboží spolu se zákazníkem a případně potvrzují záruční list.
 

Platba

Platba hotově

Zboží zaplatíte našemu zaměstnanci nebo zaměstnanci partnerské firmy na výdejním místě.

Platba na dobírku

Zboží zaplatíte až při přebírání dopravci nebo na přepážce České pošty.

Platba na náš účet vedený u Raiffeisenbank (pouze pro Českou Republiku)

Po obdržení objednávky Vám náš obchodník zašle číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Zboží expedujeme až po obdržení platby na náš účet.

Platba na náš účet vedený u Fio banky (pouze pro Slovenskou Republiku)

Po obdržení objednávky Vám náš obchodník zašle číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio banky. Zboží expedujeme až po obdržení platby na náš účet.

Platba kartou online

Platba kartou on-line je nejrychlejší způsob platby, peníze jsou připsány okamžitě. Podporované karty: VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard. Pokud vlastníte platební kartu, která umožňuje platby na internetu, můžete ji využít k úhradě zboží online. Na konci objednávky jen zadáte své šestnáctimístné číslo karty a CVC/CVV kód. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný. Více informací najdete zde.

Komfortní způsob platby ePlatba+

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments, a.s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb. Více informací najdete zde.
 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Sada pro přípravu těstovin
Keramická pánev Vitapan
Loading...